DrukReklamacyjny.doc

L² – Language Consulting Sp. z o.o.

z siedzibą w Warszawie pod adresem:

ul. Marszałkowska 8/17, 

00-590 Warszawa

NIP 521-30-05-596

REGON 014960870

KRS 0000153573

 

Szkoła Językowa:

tłumaczenia 0-22-622-40-98

email office@language.com.pl

 

Szkolenia profesjonalne:

tłumaczenia 0-690-840-181

email training@language.com.pl

 

Biuro Tłumaczeń:

telefon biuro tłumaczeń + 48-22-622-47-69

email tlumaczenia@language.com.pl

Faks: 0-22-622-30-51

www.language.com.pl

 

I. INFORMACJE OGÓLNE

    1. Serwis language.com.pl (dalej nazywany Serwisem) jest serwisem internetowym prowadzonym przez Spółkę działającą pod firmą L² – Language Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marszałkowska 8/17 (00-590 Warszawa), zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorstw prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr 0000153573, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 650 000 zł, NIP 5213005596, REGON 014960870, która prowadzi jednocześnie sklep internetowy dostępny pod adresem https://webshop.language.com.pl/kursy/

    1. Przed rozpoczęciem korzystania z serwisu language.com.pl oraz sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://webshop.language.com.pl/kursy/ należy zapoznać się z wszystkimi postanowieniami niniejszego Regulaminu, który można pobrać, utrwalić oraz wydrukować. Korzystanie z Serwisu oraz Sklepu internetowego oznacza akceptację niniejszego Regulaminu i Polityki prywatności.

    1. Serwis skierowany jest do osób zainteresowanych informacjami na temat możliwości nauki języków obcych oferowanych przez L² – Language Consulting Sp. z o.o. 

    1. Pytania użytkowników dotyczące korzystania z Serwisu oraz sklepu internetowego należy kierować na adres office@language.com.pl,

    1. Niniejszy Regulamin został wydany m.in. na podstawie art. 8 ust. 1 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) oraz w oparciu o ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827 z późn. zm.).

    1. Regulamin serwisu oraz sklepu internetowego (dalej Regulamin) określa zasady funkcjonowania serwisu internetowego language.com.pl oraz warunki i zasady zawierania Umów sprzedaży usług i produktów L² – Language Consulting Sp. z o.o. oraz jej partnerów poprzez Sklep internetowy znajdujący się pod adresem https://webshop.language.com.pl/kursy/.

    1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie Sklepu internetowego, wprowadzenia nowych produktów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Wprowadzone zmiany nie mogą wpływać na skuteczność, sposób wykonania oraz cenę złożonych wcześniej zamówień.

 

II. DEFINICJE

    1. Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem https://webshop.language.com.pl/kursy/, za pośrednictwem którego zawierana jest drogą elektroniczną Umowa sprzedaży i jeżeli stroną jest Konsument to sprzedaż odbywa się na warunkach uregulowanych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827 z późn. zm.).

    1. Sprzedawca – L² – Language Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marszałkowska 8/17 (00-590 Warszawa), zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorstw prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr 0000153573, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 650 000 zł, NIP 5213005596, REGON 014960870, która prowadzi jednocześnie sklep internetowy dostępny pod adresem https://webshop.language.com.pl/kursy/

    1. Kupujący – zarówno Konsument, jak i Klient.

    1. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupu usługi/produktu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 22 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r., Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).

    1. Klient – każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność do czynności prawnych, która poprzez Sklep internetowy zawiera umowę sprzedaży usług lub produktów oferowanych poprzez stronę Sklepu internetowego, związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

    1. Uczestnik/ Kursant – osoba fizyczna uprawniona do uczestnictwa w Kursie a) Posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych albo b) nieposiadająca pełnej zdolności do czynności prawnych, pod warunkiem uzyskania uprzedniej zgody jej przedstawiciela ustawowego na jej udział w Kursie. Uczestnikiem/Kursantem może być Kupujący, który zawarł Umowę sprzedaży Produktu oferowanego w sklepie internetowym, przy czym w przypadku Klientów niebędących osobami fizycznymi jest to wskazana przez Klienta z imienia i nazwiska osoba trzecia.

    1. Użytkownik – Kupujący, Kursant lub osoba odwiedzająca Serwis lub Sklep internetowy.

    1. Szkoła/Cambridge – L² – Language Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marszałkowska 8/17 (00-590 Warszawa).

    1. Produkt – kursy językowe realizowane przez Cambridge School of English Sp. z o.o. (opisane szczegółowo w opisie produktu oraz w regulaminach poszczególnych kursów, które stanowią załącznik do niniejszego Regulaminu) oraz produkty partnerów L² – Language Consulting Sp. z o.o., których szczegółowa specyfikacja znajduje się w opisie produktu, sprzedawane w Sklepie internetowym.

    1. Umowa sprzedaży – umowa pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą zawarta z wykorzystaniem Sklepu internetowego.

    1. Cena – podana w ofercie Sklepu internetowego cena produktów/usług. Ceny podane są w walucie polskiej i są cenami brutto. Ceną wiążącą dla Użytkownika jest cena aktualna w chwili dokonania zakupu.

    1. Informacje handlowe – cenniki, opisy, reklamy i inne informacje o produktach/usługach znajdujące się na stronie Sprzedawcy, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

 

III. ZAWARCIE UMOWY

    1. Przed zawarciem Umowy Uczestnik/Kursant powinien wykonać bezpłatny test poziomujący online dostępny na Stronie internetowej celem ustalenia właściwego poziomu kursu, chyba że ma miejsce kontynuacja nauki w Szkole i preferowany jest wybór kursu stanowiącego kontynuacje kursu dotychczas realizowanego przez Użytkownika/Kursanta. Wyniki testu zostaną przesłane na wskazany adres e-mail.

    1. Celem zawarcia Umowy Użytkownik powinien:
        1. dokonać wyboru kursu dostępnego w Sklepie internetowym https://webshop.language.com.pl/kursy/

        1. Kliknąć „KUP TERAZ – online”

        1. Dodać Produkt do koszyka

        1. Prawidłowo wypełnić formularz „Szczegóły płatności”

        1. Sprawdzić poprawność wprowadzonych danych

        1. Przesłać formularz zakupu wraz z zaznaczonymi odpowiednimi zgodami

        1. Zapoznać się z Regulaminem i Polityką prywatności i zaakceptować ich treść

        1. Dokonać zakupu poprzez przyciśnięcie przycisku KUPUJĘ I PŁACĘ

    1. Po dokonaniu zapłaty, Kupujący otrzyma na podany przez siebie adres mailowy potwierdzenie zawarcia Umowy, która jest zawierana z chwilą zapłaty ceny.
    2. Po dokonaniu płatności
      Po zakupie kursu członek naszego zespołu skontaktuje się z klientem w ciągu 24 godzin roboczych. Członek zespołu połączy klienta z nauczycielem i pomoże w organizacji lekcji. Ponadto zapewni dostęp do platform e-learningowych.

 

IV. FORMY PŁATNOŚCI

Zapłata jest możliwa tylko w formie płatności on-line realizowanej poprzez:

  1. System płatności on-line Przelewy24.pl – obsługiwany przez grupę DialCom24 Sp. z o.o., 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15, NIP 781-173-38-52, REGON 634509164, Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000306513, wysokość kapitału zakładowego: 1 697 000 zł oraz PayPro SA, 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15, NIP 779-236-98-87, REGON 301345068, Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000347935, wysokość kapitału zakładowego: 4 500 000 zł.
 

V. Prawo do odstąpienia od umowy (ZWROT TOWARU) w przypadku sprzedaży na odległość z udziałem KONSUMENTA

    1. Zgodnie z art 27. ustawy o prawach Konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Konsument zawierając „umowę na odległość” – ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 przywołanej Ustawy) – w terminie 14 dni kalendarzowych od podpisania Umowy sprzedaży. Warunkiem dotrzymania wskazanego terminu jest wysłanie Sprzedawcy jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu przed upływem terminu. Pismo można m.in. wysłać pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną. Wzór Oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu. Skorzystanie ze wzoru Oświadczenia o odstąpieniu nie jest obowiązkowe.

    1. W przypadku odstąpienia od Umowy uważa się ją za niezawartą.

    1. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwróci dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  1. W przypadku, w którym Konsument wyraźnie zażądał aby Sprzedawca rozpoczął świadczenie usług przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, Konsument zobowiązany jest do zapłaty za świadczenie spełnione do chwili odstąpienia od Umowy. Przedmiotowa kwota zostanie potrącona z ceny zwracanej Konsumentowi za kurs.
 

VI. Reklamacje

1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Produkt/Usługę będącą przedmiotem umowy bez wad.
 
2. Konsument ma prawo do składania reklamacji, w szczególności w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną zgodnie z właściwymi przepisami.
 
3. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby Konsument wypełnił protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w formie pisemnej opisał podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał zgłoszenie drogą elektroniczną (office@language.com.pl. lub pisemnie pocztą na adres do korespondencji Sprzedawcy podany w nagłówku.
 
4. W toku rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca może kontaktować się z Konsumentem za pośrednictwem wiadomości elektronicznej lub telefonicznie. Sprzedawca rozpatrzy reklamację i zawiadomi Konsumenta o sposobie jej załatwienia nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację Szkoła przekaże w formie pisemnej. Reklamacja zostanie przez Sprzedawcę uznana jeśli usługa nie będzie zgodna z umową. Uznanie reklamacji dotyczącej całości usługi w całości związane jest ze zwrotem pełnej ceny usługi, której dotyczy reklamacja. Odpowiednio gdy reklamacja dotyczy części usługi to uznanie reklamacji w tym zakresie będzie wiązało się z rekompensatą w wysokości ceny usługi w reklamowanej części – np. reklamacja dotycząca jednej lekcji uznana przez Sprzedawcę będzie skutkować rekompensatą w wysokości ceny za jedną lekcję objętą reklamacją.
 
5. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za jakość świadczeń wynikających z Umowy zgodnie z ofertą w tym za brak zgodności z Umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.
 
6. Domniemania wskazane w pkt. 5 nie mają zastosowania jeśli:
 
a) środowisko cyfrowe Kursanta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Sprzedawca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy,
 
b) Kursant poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy o obowiązku współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Kursanta, nie wykonuje tego obowiązku.
 
7. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne Umową, Kursant może żądać doprowadzenia do ich zgodności z Umową. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Szkoły. Szkoła doprowadza treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której została poinformowana o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Kursanta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane.
 
8. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową ponosi Sprzedawca.
 
9. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Kursant może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
 
a) doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
 
b) Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do stanu zgodności z Umową;
 
c) brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z Umową;
 
d) brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony;
 
e) oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi ona treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kursanta.
 
10. Sprzedawca jest zobowiązany dokonać zwrotu Kursantowi ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Kursanta oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.
 
11. Sprzedawca może dokonywać zmiany treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, która nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z umową, tylko jeśli jest to potrzebne do zapewnienia Kursantowi lepszych warunków korzystania z lekcji.
 
 

VII. POLITYKA PRYWATNOŚCI

    1. Administratorem danych osobowych Uczestników będących osobami fizycznymi jest Sprzedający tj. L² – Language Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, który w pełni respektuje prawo do prywatności i ochrony danych osobowych Użytkowników Serwisu i Sklepu internetowego, zgodnie z przepisami Ustawy z 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000). Szczegółowe informacje zawarte zostały w zakładce Polityka prywatności.

    1. Korzystanie z Serwisu co do zasady nie wiąże się z koniecznością podania przez Użytkownika jakichkolwiek danych, które pozwalałyby na jego identyfikację. Podanie danych jest niezbędne tylko w przypadku chęci skorzystania przez Użytkownika z niektórych funkcjonalności Serwisu, w tym dokonania zakupów w Sklepie internetowym.

    1. Zamówienie bezpłatnego elektronicznego newslettera L² – Language Consulting Sp. z o.o. wymaga podania w odpowiednim polu swojego adresu e-mail. Na wskazany adres mailowy będą wysyłane wiadomości związane z nauką języków obcych oraz dotyczące usług i produktów oferowanych przez Sprzedającego.

    1. Dane podane przy zgłoszeniu przez Użytkownika zapytania/prośby o kontakt będą wykorzystywane wyłącznie w celu odpowiedzi na zapytanie/nawiązania kontaktu, chyba że Użytkownik zezwoli na wykorzystanie jego danych w szerszym zakresie.

    1. Dane zbierane przy zakupie usług i produktów oferowanych przez L² – Language Consulting Sp. z o.o. przetwarzane będą w celu zawarcia i realizacji umowy oraz dla prawnie usprawiedliwionych celów, w szczególności marketingu świadczonych usług.

    1. Organizator gwarantuje Użytkownikom/Klientom będących osobami fizycznymi oraz Uczestnikom/Kursantom prawo dostępu do treści ich danych osobowych i do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże konieczne do wzięcia udziału w kursie.

    1. Podczas korzystania z Serwisu, w komputerze Użytkownika mogą zostać zainstalowane pliki Cookies, przez które rozumie się małe pliki tekstowe umożliwiające analizę sposobu korzystania ze stron internetowych przez dany komputer. Cookies są nieszkodliwe ani dla komputera ani dla użytkownika.

 

VIII. Postanowienia końcowe

    1. Umowa zawierana jest w języku polskim i pod jurysdykcją prawa polskiego.

    1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączenie lub ograniczenie jakichkolwiek praw Użytkownika będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) – przysługujących mu na mocy obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

    1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa, w szczególności:

    1. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.);

    1. Ustawa z dnia 10 maja 2018 r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 24 maja 2018 poz. 1000 )

    1. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO oraz o przepisy powiązane. –

    1. Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2013 poz. 1422);

    1. Ustawa z dnia 30 czerwca 2000 r. prawo własności przemysłowej (Dz.U. 2001 Nr 49 poz. 508 ze zm.);

    1. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2006 Nr 90 poz. 631 ze zm.),

    1. Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827 ze zm.)

    1. Wszystkie nazwy Produktów oferowanych do sprzedaży przez Sklep są używane w celach identyfikacji i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy prawo własności przemysłowej (Dz.U. 2001 nr 49 poz. 5081 ze zm.).

    1. Wszystkie zdjęcia zamieszczone na Stronie internetowej chronione są na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – (Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83 ze zm.) – posiadają twórczy i indywidualny charakter. Zabrania się ich kopiowania.

    1. W przypadku sporów związanych z realizacją zawartej umowy strony będą dążyły do rozwiązania sporu na drodze postępowania polubownego pozasądowego – w tym do rozwiązania sporu przed mediatorem. W przypadku braku rozstrzygnięcia sporu na drodze polubownej sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu będzie Sąd Powszechny.

    1. Wykonując obowiązek wskazania pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur, niniejszym informujemy, że aktualne informacje w tym zakresie są udostępniane na stronie: http://prawaKONSUMENTA.uokik.gov.pl. Konsumenci i przedsiębiorcy mogą wykorzystać do polubownego rozstrzygania sporów powołaną przez Komisję Europejską internetową platformę ODR. Platforma jest dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. UOKIK prowadzi rejestr podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich pod adresem https://www.uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php.

    1. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
        1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego w wyniku zawarcia Umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25.09.2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz. U. 2001, nr 113, poz. 1214)

        1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z przepisem art. 36 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz. U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. Zasady i tryb procedury mediacji powadzonej przez Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektorów Inspekcji Handlowej

    1. Treść załączników nr 1 i 2 stanowi integralną część niniejszego REGULAMINU
 

ZAŁĄCZNIK NR 1

Regulamin kursów L² – Language Consulting

    1. REGULAMIN PROWADZENIA ZAJĘĆ INDYWIDUALNYCH

    1. REGULAMIN – VOUCHER / BON PODARUNKOWY
 

1. REGULAMIN PROWADZENIA ZAJĘĆ INDYWIDUALNYCH

Przedmiot umowy

    1. Umowa została zawarta na podstawie przedstawionej Kupującemu oferty kursów językowych w momencie zakupu produktu w sklepie on-line.

    1. Szkoła zobowiązuje się zorganizować nauczanie języka angielskiego w systemie nauczania indywidualnego w liczbie określonej w opisie produktu. Zajęcia będą odbywały się w terminie ustalonym między kupującym a szkołą, drogą mailową, (office@language.com.pl).

    1. Zajęcia będą odbywały się według harmonogramu, ustalonego pomiędzy Szkołą a Kupującym/Uczestnikiem drogą mailową, (office@language.com.pl).

Obowiązki Szkoły

    1. Szkoła zobowiązuje się do zapewnienia wykwalifikowanej kadry lektorskiej, sprawowania nadzoru metodycznego nad ich pracą, przeprowadzania testów semestralnych.

    1. W przypadku nieobecności lektora, Szkoła dołoży wszelkich starań, aby zapewnić zastępstwo lub powiadomić uczestników kursu o odwołaniu zajęć.

    1. Przygotowania świadectwa na zakończenie semestru, zawierającego szczegółową ocenę postępów w nauce.

Obowiązki Uczestnika

    1. Udział we wstępnej kwalifikacji w celu ustalenia właściwego poziomu znajomości języka.

    1. Uczestnik zobowiązuje się do regularnego uczestniczenia w zajęciach, wykonywania pracy domowej. Uczestnik ma prawo odwołać nie więcej niż 30% zajęć w miesiącu. W przypadku odwołania większej liczby zajęć, Szkoła ma prawo rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym, bądź obciążyć kursanta opłatą za odwołane zajęcia, niezależnie od tego, czy zostały odwołane terminowo.

    1. Uczestnik zakupuje podręcznik polecony przez Szkołę, którego cena nie jest wliczona w cenę kursu.

    1. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania regulaminów obowiązujących na terenie budynku oraz zachowania zgodnego z powszechnie przyjętymi normami.

Płatności

    1. Cena za jednostkę lekcyjną lub za cały pakiet przedstawiona jest w opisie produktu.

Uprawnienia Uczestnika

    1. Uczestnik kursu indywidualnego ma prawo do zmiany nauczyciela prowadzącego zajęcia w formie pisemnego oświadczenia.

    1. Uczestnik kursu indywidualnego ma możliwość odwołania zajęć. Za odwołanie zajęć rozumie się poinformowanie biura Szkoły telefonicznie, mailem lub osobiście o niemożności odbycia się lekcji w terminie 24 godzin przed planowanym terminem zajęć. Zajęcia odwołane w terminie krótszym niż 24 godziny traktowane są jako zajęcia, które się odbyły i ponoszony jest ich koszt. W przypadku zajęć poniedziałkowych za terminowe odwołanie rozumie się odwołanie zajęć w piątek do godziny 16.00.

    1. Uczestnik ma możliwość zgłaszania wszelkich uwag dotyczących działalności Szkoły, programu nauczania i sposobu prowadzenia zajęć.

Rezygnacje

    1. Rezygnacja z kursu przez Kupującego może nastąpić w trakcie trwania kursu z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia.

    1. Rezygnację należy złożyć w formie pisemnej w biurze szkoły lub drogą mailową (office@language.com.pl). W przypadku rezygnacji z kursu w trakcie trwania semestru (z uwzględnieniem 14 dniowego okresu odstąpienia od umowy) kwota za pozostałe godziny zajęć zostaje zwrócona Kupującemu.

    1. Nieobecność na zajęciach nie jest podstawą do zwrotu opłaty za kurs.

Reklamacje

Reklamacje

1. Szkoła jest zobowiązana dostarczyć Usługę będącą przedmiotem umowy bez wad.

2.Kursant ma prawo do składania reklamacji, w szczególności w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną zgodnie z właściwymi przepisami.

3. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby Kursant wypełnił protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w formie pisemnej opisał podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał zgłoszenie drogą elektroniczną (office@language.com.pl) lub pisemnie pocztą na adres do korespondencji Szkoły podany w nagłówku.

4. W toku rozpatrzenia reklamacji Szkoła może kontaktować się z Kursantem za pośrednictwem wiadomości elektronicznej lub telefonicznie. Szkoła rozpatrzy reklamację i zawiadomi Konsumenta o sposobie jej załatwienia nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania.  Odpowiedź na reklamację Szkoła przekaże w formie pisemnej. Reklamacja zostanie przez Szkołę uznana jeśli usługa nie będzie zgodna z umową. Uznanie reklamacji dotyczącej całości usługi w całości związane jest ze zwrotem pełnej ceny usługi, której dotyczy reklamacja. Odpowiednio gdy reklamacja dotyczy części usługi to uznanie reklamacji w tym zakresie będzie wiązało się z rekompensatą w wysokości ceny usługi w reklamowanej części – np. reklamacja dotycząca jednej lekcji uznana przez Sprzedawcę będzie skutkować rekompensatą w wysokości ceny za jedną lekcję objętą reklamacją.

5. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za jakość świadczeń wynikających z Umowy zgodnie z ofertą w tym za brak zgodności z Umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.

6. Domniemania wskazane w pkt. 5 nie mają zastosowania jeśli:

a) środowisko cyfrowe Kursanta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Sprzedawca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy,

b) Kursant poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy o obowiązku współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Kursanta, nie wykonuje tego obowiązku.

7. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne Umową, Kursant może żądać doprowadzenia do ich zgodności z Umową. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Szkoły. Szkoła doprowadza treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której została poinformowana o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Kursanta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane.

8. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową ponosi Szkoła.

9. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Kursant może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:

a) doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;

b) Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do stanu zgodności z Umową;

c) brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z Umową;

d) brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony;

e) oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi ona treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kursanta.

10. Szkoła jest zobowiązana dokonać zwrotu Kursantowi ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Kursanta oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub obniżeniu ceny.

11. Szkoła może dokonywać zmiany treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, która nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z umową, tylko jeśli jest to potrzebne do zapewnienia Kursantowi lepszych warunków korzystania z lekcji.

  1.  
 

2. REGULAMIN – VOUCHER / BON PODARUNKOKWY 

Opis produktu:

Voucher / Bon Podarunkowy, to graficznie przedstawiony kupon kwotowy o określonej wartości. Można go wykorzystać w internetowym sklepie szkoły językowej, L² – Language Consulting, znajdującym się pod adresem: https://webshop.language.com.pl

Instrukcja wykorzystania: Jak wykorzystasz Voucher / Bon Podarunkowy?

    1. Wejdź na https://webshop.language.com.pl/kursy/

    1. Wybierz kurs językowy, który najbardziej Ci odpowiada i kliknij ZAPISZ SIĘ

    1. W koszyku, w wyznaczonym na kupon polu, wpisz swój kod i kliknij ZASTOSUJ KUPON

    1. W kolejnym kroku uzupełnij dane kursanta

    1. Jeżeli kwota zakupów przewyższa wartość Vouchera, dopłać wybierając jedną z dostępnych metod płatności

Zasady i warunki wykorzystania:

● Voucher / Bon Podarunkowy możesz wykorzystać na stronie https://webshop.language.com.pl;

● Voucher / Bon Podarunkowy możesz wykorzystać w jednej płatności, jeżeli nie wykorzystasz całej wartości vouchera, reszta przepada;

● Voucher / Bon Podarunkowy nie podlega wymianie na środki pieniężne w całości lub w części.

 

Załącznik nr 2.

Wzór formularza odstąpienia KONSUMENTA od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat: L² – Language Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marszałkowska 8/17 (00-590 Warszawa) office@language.com.pl 

Ja niniejszym informuję(*) o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży/o świadczenie następującej usługi(*) 

Data zawarcia umowy: …………………………………….

Imię i nazwisko konsumenta: 

………………………………………………………………………………………………

Adres konsumenta: 

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

………………………………………………………………………………………………

Data / Bon